laupäev, 9. mai 2009

Grimm ja kostüümid

Käisin täna õeraasukesega Estonia Teatri Perepäeval.

Alguses käisime kontsertetendust vaatamas.Seal olid väljavõtted erinevatest lavatükkidest nagu "Kolm musketäri"(ballett) ,"Minu veetlev leedi"(muusikal),"Lumivalgeke ja 7 pöialpoissi"(ballett) ja finaal "Toscast"(ooper).Eriti meeldisid mulle D'Artagnan'i ja Constance'i duett musketäridest.Nii ligidalt päris balletti näha on ikkagi teine asi kui animeeritud balletti vaadata(nojah,obviously).Nad liikusid nii väljendusrikkalt ja tundeliselt.Isegi nende komistamisi(kavatsetud muidugi) oli kena vaadadata.
Ema oli ka kaasas aga läks poolepealt ära.Kahju,sest muidu oleks ta võind ju oma vanade töötuttavatega juttu ajada(ta töötas kunagi Estonias).
Siin mõned kehvad kritseldused mis ma etenduse ajal tegin:



Siis pärast etendust läksime grimmi tegema *o* Üritasin endale tüüpilist 'kurja nõia nägu' teha.
Siis joonistasime ja tegime fotosessiooni rekvisiitidega!


Mina olen see kiivriga,kes kaabut käes hoiab :F

1 kommentaar: